Selecione seu idioma

quinta-feira, 20 de maio de 2010

BRAZILI: Maj 19, 2010 - Ditën Kombëtare të tur

BRAZILI: Maj 19, 2010 - Ditën Kombëtare të turp
Brazil, 19 maj 2010, do të hyjë në historinë e Brazilit dhe Ditën Kombëtare të turp.

Tre portrete të Brazilit, më 19 maj, 2010, që portretizojnë Brazil, dispenzim captions apo komente:

Picture nr 01 - Senati i adulteress Republikës, në mënyrë të fshehtë, pas qeverisë, tekstin e një ligji të origjinës popullore, "fletë të pastër" THJESHT për të mirën e DEKLARATË pista politikanëve '";

Picture nr 02 - Senati i Republikës miraton një rritje për të pensionuar, të cilat të gjithë e di se do të vënë veton ndaj nga Presidenti, koha do të dalë jashtë, dhe pensionistet nuk do të marrë ndonjë rritje;

Picture nr 03 - "BOPE" batalionin e Operacioneve Speciale të policisë ushtarake e Rio de Janeiro, ngatërrojnë një shpime "shtëpiake" me armë automatike dhe vret një punëtor brazilian, në shtëpi, duke bërë punët e shtëpisë.

Jo koment, "Unë jetoj në Islandë, Unë do të përballen me vullkane!

Unë jam turp të jetë brazilian!

Rui Santos de Souza
Curitiba, 20 maj 2010 - 13h: 24 milion

Nenhum comentário:

Postar um comentário

Observação: somente um membro deste blog pode postar um comentário.